Biznes

Pozycjonowanie stron – konkurencja jest wyżej w Google niż Ty? Zobacz co zrobić

Pozycjonowanie stron - konkurencja jest wyżej w Google niż Ty? Zobacz co zrobić

Strona konkurencji jest wyżej od Twojej? Zobacz, co powinieneś zmienić!

Jeśli prowadzisz firmę, to z całą pewnością posiadasz również swoją własną stronę internetową. Skoro witryna konkurencji znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania od Twojej, to prawdopodobnie zrobiłeś coś źle na etapie jej optymalizacji i musisz poznać pozycjonowanie stron. A może całkowicie odpuściłeś sobie działania SEO oraz SEM? Z tego artykułu dowiesz się, co możesz jeszcze zmienić, abyś to Ty górował nad konkurencją.

Optymalizacja strony – zrób to już teraz!

Optymalizacja strony internetowej, czyli inaczej SEO, jest według nas najważniejszym elementem w procesie pozycjonowania witryn. Czym jednak jest SEO?

Są to wszystkie działania, które mają związek z dostosowaniem kodu źródłowego strony oraz jej układu tak, aby była ona bardziej przyjazna wobec wyszukiwarek internetowych (głównie Google’a).

W skład SEO wchodzi zatem odpowiednie użycie nagłówków w stosownej hierarchii, sensowne rozmieszczenie najważniejszych słów kluczowych, a także wypełnienie strony wartościowymi treściami.

Słowa kluczowe – jak używać ich prawidłowo?

Na temat odpowiedniego używania słów kluczowych oraz ich doboru można by rozpisywać się godzinami. Jest to umiejętność, której z całą pewnością nikt nie posiadł w jeden wieczór.

Aby zaznajomić się z tematyką „key-wordsów” w średnio-zaawansowanym stopniu, będziesz musiał poświęcić wiele tygodni na analitykę trendów w wyszukiwarkach oraz zaznajamianie się z narzędziami, dzięki którym będziesz w stanie znacznie lepiej rozplanowywać swoje przyszłe prace.

Jak zatem widzisz – używanie słów kluczowych jest znacznie bardziej skomplikowane, niż mogłoby Ci się początkowo wydawać. Jednak spokojnie – nikt nie każe Ci zajmować się tym samemu. Istnieje wiele profesjonalnych firm zajmujących się pozycjonowaniem stron, które zajmą się „key-wordsami” całkowicie za Ciebie.

Przyciągnij uwagę odbiorców – używaj Content Marketingu!

W luźnym tłumaczeniu, Content Marketing to nic innego, jak sprzedawanie za pomocą treści. Co jednak oznacza to w praktyce?

Tego typu działania polegają na tym, aby stworzyć jak najwięcej wysokojakościowych treści tak, aby na dłuższy czas przyciągnąć uwagę swoich odbiorców. Może to być zatem udoskonalanie tekstów które znajdują się na Twoim landing-page (domyślnej stronie głównej) lub też (co coraz częściej ma miejsce) założenie oraz codzienne aktualizowanie bloga.

Czyli jak wyprzedzić tę konkurencję?

Jeżeli chcesz wyprzedzić swoją konkurencję tu i teraz, to pozostają Ci jedynie płatne kampanie reklamowe, których niestety nie jesteśmy w stanie polecić na start.

Zamiast tego znacznie rozsądniej będzie, jeśli zainwestujesz trochę swojego czasu na dopieszczenie swojej witryny pod kątem SEO oraz zainteresujesz się tematyką właściwego pozycjonowania stron internetowych.

Jeśli nie masz czasu, aby zająć się tym osobiście, to z całą pewnością powinieneś zdecydować się na skorzystanie z usług dobrej firmy pozycjonującej strony internetowe.

Podobne artykuły
Biznes

Przesyłki drobnicowe z Chin — jaki środek transportu wybrać?

Biznes

Logistyka a transport międzynarodowy

Biznes

Najważniejsze czynniki wpływające na wybór mebli łazienkowych do przestrzeni komercyjnych, takich jak hotele czy restauracje

Biznes

Najnowsze trendy w dziedzinie drzwi wewnętrznych do pomieszczeń hotelowych

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *